Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:

Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator, cu exceptia cazului in care consumatorul doreste inlocuirea produsului.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Produsele trebuiesc livrate catre compania noastra prin firma de curierat rapid Fan Courier (021 9336 – pentru expeditiile din Bucuresti si din provincie).
Deoarece nu avem contract cu Posta Romana, va rugam sa NU livrati prin Posta Romana. Compania noastra nu va fi raspunzatoare pentru aceste colete.

Rambursarea sumei achitate

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 (paisprezece) zile de la data informarii sesa.ro de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract, in contul bancar pe care il indicati.

sesa.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care sesa.ro nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta).

Produsele se inlocuiesc o singura data. Produsele inlocuite nu se mai fac retur.

Exceptii

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

  • furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator. Din aceasta categorie fac parte produsele de lenjerie intima.

Exercitarea dreptului de retragere

Pentru a informa sesa.ro cu privire la decizia de retragere din contract, consumatorul trebuie sa completeze formularul de returnare produs aflat in online in cont.

  1. Accesati website-ul www.sesa.ro si logati-va in contul dvs. cu userul si parola pe care le-ati inregistrat inainte de a plasa comanda;
  2. Cautati comanda in care se afla produsul produsul pe care doriti sa il returnati;
  3. Identificati produsul si apoi completati formularul de retur;
  4. Contactati-ne prin email la contact@sesa.ro sau telefonic (0742) 420 000 pentru a ne comunica decizia de retragere din contract.

Puteti returna un articol comandat în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea acestuia. Taxele de transport pentru returnarea articolului vor fi achitate de catre dumneavoastra, coletul trebuie expediat fără ramburs. Nu sunt acceptate retur articolele care sunt incomplete, stricate, deteriorate, murdărite sau care PREZINTA URME DE PURTARE, ARTICOLELE PURTATE NU SE SCHIMBA, NU SE INLOCUIESC. Nu sunt acceptate articolele pentru care taxa de transport pentru retur nu a fost efectuată de către dumneavoastra. Inlocuirea lui se va face după primirea returului, în cazul în care mărimea dorită este disponibilă. Articolul care nu vi se potriveşte poate fi schimbat în limita stocului disponibil. Dacă articolul nu mai este pe stoc, va puteti alege alt model cu achitarea eventualelor diferenţe de preţ şi a taxelor de livrare.

NOTA: Returnarea coletelor se va face prin aceeasi metoda prin care au fost livrate (livrare prin Curier Rapid).
Expeditiile retur prin „Posta Romana” nu sunt acceptate

Cazul in care Consumatorul doreste inlocuirea produsului:

  1. Inlocuirea cu produse de aceeasi valoare:
    • dupa notificarea dreptului de retrage consumatorul va trimite produsul inapoi la sesa.ro;
    • dupa inspectarea si acceptarea returului, consumatorul va primi o noua confirmare pe email pentru noul/noile produs/produse comandate si verificam si va confirmam disponibilitatea marimii sau a produsului dorit si prin intermediul companiei de curierat se face shimbul de colete, coletul dumneavoastra ajunge la noi iar noi in schimb predam coletul cu produsul ales de catre dumneavoastra catre compania de curierat. Totul dureaza 48 de ore . Nu pot fi schimbate produsele ce prezinta urme de purtare sau defecte cauzate de catre dumneavoastra.
  2. Inlocuirea cu un produs mai scump:
    • dupa notificarea dreptului de retrage consumatorul va trimite produsul inapoi la sesa.ro;
    • dupa inspectarea si acceptarea returului, consumatorul va primi o noua confirmare pe email pentru noul produs comandat. In noua confirmare de comanda va fi stipulata si diferenta de bani pe care consumatorul va trebui sa o achite la livrarea noului produs;
  3. Inlocuirea cu un produs mai ieftin:
    • dupa notificarea dreptului de retrage consumatorul va trimite produsul inapoi la sesa.ro;
    • dupa inspectarea si acceptarea returului, consumatorul va primi o noua confirmare pe email pentru noul produs comandat. Diferenta de bani dintre produsul returnat si produsul nou comandat, va fi returnata in maxim 14 zile.

Nota:

  • termenul de livrare pentru produsele inlocuite va fi stipulat in emailul de confirmare. in cazuri exceptionale livrarea produselor inlocuite poate fi de maxim 25 de zile iar consumatorul va fi instiintat prin email sau telefon;
  • in cazul in care noul produs nu va fi disponibil, consumatorul va fi informati prin telefon sau email in maxim 48 de ore, iar in cazul in care acesta nu mai doreste alt produs, i se vor returna banii in maxim 14 zile de la data notificarii deciziei sale de retragere din contract, in contul bancar pe care il indicati.